Söylediği her sözü yalan olanlar.

sıfatına, gözüne, kaşına bakıldığında takdir edilebilecek, konuyu neresinden seçiyorsa mıknatısla çekerek kişiye kendini inandırmakta üstün niteliğe sahip, karşı cins konusunda taviz vermediği düşünülerek o ne derse doğrudur denmesini sağlayıp, önce yalana kendisini inandırıp ardından karşısındaki dinleyisini hayran bırakan zat-ı sıfatsız.

saati sorsan, ters bir vakit söylese dahi inandıracak bu kişiliğin aslında takdire şayan bir yapısı olduğundan mütevellit, inandıranda değil inananda suç diyerek susulması en doğru olandır. çocukken yaşadığı sorunlardan dolayı toplumda ilgi çekmek, dikkat dağıtmak, hayali bir şeyi gerçeğe yormak, deveyi hendekten atlatıp, üçkağıtçılığa kadar birçok konuda işe yaradığını düşünerek kişileri kendisine çeken bu kişiye yakınlık derecenizi en alt seviyelere indirgemeniz makul olacaktır.

ta ki, yalanı ortaya çıkıp ortamdan kaçarken, sevdiceği olup yalancının teki olduğunu anladığınızda, herhangi bir sebepten ötürü o yalanla başınızı yaktığında alın elinize benzini yakarım len seni deyin, inanmaz denyo, alıp kibriti çakmak lazım. çaktığı an yakmak lazım, böyle akılları başına gelir bu sıfatına
* taktığımızın sıfatsızları.

facebook da paylaşılan videodaki yaratık gibileri ise çok farklı bir kulvarda koşturuyor;

memleketim insanları diye röportaj yapılıyor sokakta adamın tüm diyaloglarında yalanın alası, kralı var;

kadir çöpdemir: efendim sorduğumuz soru şu hiç kayboldunuz mu, ya da kaybolan birine yardım ettiniz mi?öyle birine denk geldik ki.

+hiç kaybolmadım ama, yani kaybolmakta istemem, kötü birşey ya, kaybolmak, ıssızlık kötü bişey ya.
-peki kaybolan biri oldu mu?
+tabi oldu olmaz mı ya, manitalarımı bulamadım mesela sevgililerim çok ya, mesela geçen fox a çıktım, m.ali erbil e çıktım. sevgilimdir yani gerçekten.ama ayrıldık.başka nedenlerle işte bana kötü kelimeler kullandı işte eşcinselsin, tekerleksin falan filan. bende yediremedim kendime, bıraktım kendisini. baya bi büyük reklammış ha, türkiye çapında büyük reklamım.yani m.ali sağolsun valla burdan teşekkür ediyorum kendisine. erbil e. baya reklam yaptı beni, çok büyük reklam yaptı, programda belki izlemişssinizdir, pantolonları açtım
-aa?
+evet.herkes gördü dünya gördü. geçen gün elimi köpek kaptı. rot vaydır ısırdı yani, parçaladı, kanlar aktı sonra hastahaneye gittik falan filan. evet. dün bir sanatçıyla beraberdik. burdan selamlarımı söylüyorum. ebru gündeş! etiler de bebek te yakaladım kendisini.çok severim, saygıdeğer bir insandır. kasetini de her zaman alırım, 'evet' kaseti çok güzel, harika. ebru gündeş e selamlarımı söylüyorum. işte elimi köpek ısırdı, falan filan, burdan aileme, ailem yok gerçi sokakta yaşayan birisiyim. polisin dün bir hatası var bana, ordan biraz canım sıkıldı. kimlik kontrolü yapıyor, silah çekti bana, vuruyordu beni silahla, ayağımdan vuruyordu, artık ben tabancalara karşıyım, silaha da karşıyım (silah çıkarır)ben her zaman silaha da karşıyım, ama polisinde yetkisi var tabi bunlara göre. allah.. kimse vurulmasın, burdan silahla o da kötü birşey, burdan kurban bayramı geliyor aileme kurban olarak bana kurban keseceklermiş, valla ne diyim, almanya da şu anda ailem dinliyorsa, kurban kesecekler bana yani. kurbanlarda 400 500 milyonmuş bu sene. ondan sonra biliyorsunuz yılbaşı. yılbaşında da napıcam, ya yani ne bilim herkesin kurban bayramı yılbaşısı tebrik ederim yani ne diyim, silahlar patlamasın, havai,işte havaifişekler, yaralamalar olmasın. ama yarınr haber geldi, haberiniz olsun, yarın her taraftan ayaklanma var, türkiye çapında, polis izin vermeyecekmiş, taksim e girmek isteyeceklermiş, polis gaz bombası falan kullanacakmış, bunu da söyleyim yani, yarın türkiye çapında büyük ayaklanma var. teşekkür ederim.

kadir çöpdemir: efendim işte herkese de herşeyi sormayacaksınız.

çok gerçekçiydi len izlerken.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright © 2010 • Aklınızda ne var? • Design by Dzignine